Wednesday, December 26, 2012

DEAR MY CRUSH ,

insyaallah...suatu hari nanti doa kita akan dimakbulkan juga.. :") Allah itu Maha mendengar.. Allah tidak pernah tidur walaupun sesaat.. walaupun kita sedang jalani kehidupan masing-masing sekarang, tapi saya tahu dalam hati awak ada siapa dan awak tahu siapa dalam hati saya.. :') saya mempunyai "si jejaka" saya dan awak mempunyai "si gadis" awak.. we have same problem.. kita mempunyai jalan cerita yang sama.. kehidupan kita lebih kurang sama je :') kita masih terikat dengan pasangan kita.. memang sakit nak lalui ini semua.. but.. we must be strong ya my dear :) ingat...selagi kita bersama "si dia" , selagi itu lah kita harus jadi yang terbaik untuk "si dia".. about our love ?? dont worry... PUT IN ALLAH :') insyaallah,,,kalau ada jodoh..kita tetap akan bersama.. 

sayang :

-jaga "si gadis" awak sebaik mungkin.. :)
-jangan pernah sakiti hati dia kerana saya :)
-biarlah hanya kita berdua yang tahu apa sebenarnya yang berlaku :)
-insyaallah..ALLAH dengar akan luahan hati hambaNya.. :')
-jauh mana pun kita lari..kalau dah jodoh.. you always be mine until jannah :")

                                                                                             your sayam ,
                                                                                                                      SHEDA ALBAKERI^^,

No comments:

Post a Comment