Saturday, December 29, 2012

COUPLE CONTRACT ?? -PART 1-

salam everyone :")

why this time my post "couple contract" ?

okey...kalau korang dah pernah bace my older post..korang mesti dah pernah tahu "si jejaka" aku.. aku betol-betol tengah kecewe dengan "si jejaka" ini.. teramat kecewe.. :"( aku tak paham dengan dia..kenapa perlu dia make a decision untuk jadikan "someone" ni couple contract dia... wth ?? errrr... aku tak paham dengan kau wahai "si jejaka" ! kau kata kau sayang bagai lah kat aku...tapi ini yang kau balas dekat aku ? takpelah "si jejaka"..memang kita tak couple..kau sendiri cakap taknak couple..tapi apa yang kau buat sekarang ? kau hanya menanam tebu di tepi bibir kau saje ! takpelah.. aku pasrah...aku redha dengan keputusan kau.. thanks for everthing "si jejaka" :') even kau tak bersama aku lagi pun,,aku percaya..Allah sentiasa bersama ku.. dan aku percaya.. Allah itu tidak kejam.. Allah ambil orang yang kita sayang,tapi Allah menggantikan seseorang yang akan lebih menyayangi kita suatu hari nanti :') 

to my ex penghibur hati :
-wish u all the best ..
-hopefully u enjoy ur "contract couple" :)
-kali ini i yang remove u dari bbm list.. and u terlambat okey.. ;')
-aku bahagia tanpa kau ! dan aku ada penawar hati aku sendiri ..
-aku tak perlukan engkau lagi .. :"D



BISMILLAHIRAMANIRAHIM..saat post ini di publish dengan rasminya aku harap aku boleh melupakan engkau dan kenangan bersama kau !  amin :")

No comments:

Post a Comment