Monday, December 31, 2012

COUPLE CONTRACT ?? -PART 2-

salam everyone ! :D

okey .. post kali ini sambungan dari COUPLE CONTRACT ?? -PART 1-

after aku remove bbm "si jejaka" , keesokkan harinya "si jejaka" aku text aku.. [ hye awak ! wish me luck.. bye.. ] # dalam hati aku "engkau ni xde pasaan ke ape?! brrrr ;3" # so...i make a decision..malas nak amik port sangat..so aku reply je mesej dia macam xde apa-apa berlaku antara kitorang... kitorang text , cerita bagai , bla..bla..bla.. -.- last-last aku pun start tanya about his gf... then dia pun cakap dengan aku "awak...actually i tak couple pun.. i cakap i couple contract tu coz i nak jelouskan u.. i terlalu jelous tengok u dengan lelaki lain.." #Ya ALLAH...sentap nya aku ! hati aku rasa macam dicarik-carik time tu... aku cuba untuk slow talk dengan dia.. aku just cakap dengan dia "awak...nak tengok orang itu cinta sejati u ke tak, bukan dengan cara menjelouskan dia..tapi tengok dia tahan tak dengan perangai kita apabila kita melakukan sikap buruk kita terhadap si cinta kita.." so...now aku dah tahu.. no more couple contract.. :'D


to "si jejaka" :

-jujur i cakap.. jauh disudut hati i , i still sayangkan u.. :')
-even i ada en.penawar hati i, i tetap perlukan "si jejaka" i juga :)
-hopefully kita kawan sampai mati :)
-tiada siapa yang dapat pisahkan i dengan u , and i dengan en.penawar hati :)

No comments:

Post a Comment