Wednesday, January 2, 2013

HANYA TUHAN YANG TAHU :")

salam everyone  especially to my en.penawar hati , :)

post kali ini " hanya tuhan yang tahu :") "

EN.PENAWAR HATI ,,

saya tak pernah terpikir yang saya akan jumpa dan kenal dengan awak selepas saya kenal "si jejaka" saya.. maksud saya kenal yang teramat sangat.. :") kekadang perasaan serba salah dekat "si jejaka" timbul dalam perasaan ini..tapi..saya percaya.. Allah kenalkan kita berdua , mungkin ada hikmah disebalik keperitan saya selama ini :") jadi...saya terima awak seadanya dalam hidup saya ini.. ye..mungkin sekarang kita belum bergelar sebagai sepasang kekasih..tapi..saya nak awak tahu..saya tak perlukan gelaran sebagai sepasang kekasih tu.. yang saya perlukan awak dan keluarga awak dalam hidup saya.. :') awak...kalau awak rindu saya..berdoalah.. hanya Allah yang tahu apa yang terbaik untuk kita... insyaallah..suatu hari nanti doa kita akan dimakbulkan :)

kalau rindu saya berdoa lah ! saya harap awak faham dengan keadaan saya.. :)

btw i always listening your song :"D


No comments:

Post a Comment